  • Data: 2019-08-13 20:21:09
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 15:43:34 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    absolutnie swobodnie, nikt niekogo nie szykanowal, z pravy nie wyrzucał. Bo wyobraz
    sobie - u nas panuje tolerancja.
    mniejszosc chce kręcić wiekszoscią, a dokladniej: rozpieprzyc zasady życia
    spolecznego. I wielokrotnie prowokowala szyderą z religii, jakimis cipkomaryjkami, w
    koncu sprowokowali jakis mniej rozgarnietych onr-owców, którzy nie wiedzą ze cały ten
    dym jest po to by w swiat mogło pójść "w polse bija lgbt"

    > Ale to jest dokładnie tak samo jak z fanatykami katolickimi.
    >
    > Garstka fanatyków chce podporządkować całe społeczeństwo swoim zasadom i
    > w ogóle nie liczy się z wolą ogółu narodu.

    katole czy ogólniej chrzescijanie są największą grupą w społeczeństwie wiec są
    własnie tym "ogółem narodu" i jak najbardziej demokratycznie mogą proponować swoje
    rozwiązania.

    > Co zaś się tyczy LGBT - niech sobie maszerują, niech sobie demonstrują.
    > Zamiast nagonek w TVPis puścić tylko wzmiankę, że się odbyło i na tym
    > koniec. Nie komentować, bo właśnie o to chodzi przeciwnikom, aby z tego
    > robić szum medialny.

    zgoda. Z tym ze zauwaz ze strona lgbt chce by był szum medialny wiec robi coraz
    smielsze prowokacje.

    > Natychmiast zdjął bym z anteny Wolskich, Ziemkiewiczów, Janeckich,
    > Ogórków, Rachoniów, Cejrowskich, bo tylko robią masę smrodu. Naród już
    > ma dość kłamstw, pomówień i zajadłej agresji. Naród chce normalności i
    > stabilizacji.

    normalnosc wyklucza sie z polityką dwóch zwalczających sie obozów. Lemingrad warty
    pisowców w tym względzie i zdaje sie ze nic sie nie zmieni. Ja to wiąże z brakiem
    dekomunizacji po 1989, ale to inny temat.

    jest opresja

    > Może, ale nie musi. Niech każdy sam decyduje o sobie kim jest i co woli.

    no zgoda. Ale wprowadzanie do wczesnej edukacji mechanizmów seksualizacji sprawia ze
    zakłócony zostaje rozwój naturalny i potem "kim jest i co woli" zależy jak bardzo
    został zlasowany mózg.

    > Tylko dzięki temu każdy z nas będzie mógł się czuć normalnie.
    >
    > Do póki tacy jak Ty będą atakowali (tak atakowali, bo mówienie
    > publicznie, że jest to dewiacja, czy też choroba i nakłanianie do
    > leczenia czy terapii jest atakiem na te osoby), tak długą oni będą
    > walczyć o swoje prawa.

    ja rozróżniam osoby homo w sposób naturalny (nazwijmy to genetycznie/biologicznie) od
    osób poszkodowanych przez wpływ nienaturalnego środowiska. Te drugie można leczyć
    (jesli zechcą) - ale nie mozna im powolić na przejęcie edukacji i mediów, bo
    poszkodowanych bedzie jeszcze wiecej. I tyle.
    I to jest nie atak, tylko obrona. Z całym szacunkiem i życzliwością dla tych osób.

    > Największą głupotą ludzi jest mówienie, że jak się pozwoli LGBT na
    > zawieranie związków to przybędzie homoseksualistów. Jest to największa
    > bzdura jaką można wymyślić.

    a kto tak mowi?

    >Natura człowieka podlega instynktom tak samo
    > jak w przypadku zwierząt, które nakazuje pożądanie płci przeciwnej. Od
    > zarania dziejów pewien procent osobników zarówno wśród ludzi jak i
    > zwierząt ma zachwianą tę naturę i siłowa walka z taką naturą przynosi
    > tylko więcej złego niż dobrego.

    zgoda - tylko zwróc uwage ze ekipa od lgbt wymysliła juz 52 płcie. A to nie ma nic
    wspolnego z zachwianą naturą tylko ordynarnym atakiem na normalne spoleczenstwo.

    > Sam jestem hetero, ale znam bardzo wartościowych ludzi, którzy są homo.
    > Niejednokrotnie bardziej wartościowi od tych co będąc hetero, biegają
    > codziennie do kościoła i się modlą.
    >
    > Dlatego proponuję zostawmy w spokoju LGBT. Dać im prawa takie same jak
    > innym.

    ależ oni mają te same prawa co inni. PRawo nie rozróżnia homo od hetero, nikt nikogo
    nie wyklucza, homoseksualizm u nas nigdy nie był penalizowany.
    Różnica jest wyłącznie w produkcji małych obywateli - instytucja małżeństwa jest
    odpowiedzią państwa na rzecz tych którzy chcą mieć dzieci, poswiecają swój czas i
    pieniądze na rzecz tychze.

    Nie musi i raczej nie powinien się to nazywać związek małżeński,
    > ale partnerski. Po prostu w konstytucji jest zapis o związku małżeńskim,
    > który mówi, że jest to związek pomiędzy kobietą i mężczyzną.

    małżeństwo to nie tylko nazwa tylko system jak wyżej opisalem. Dlatego jest wyłączny
    dla par hetero.

    Ludziom
    > homoseksulanym przede wszystkim zależy na uzyskaniu praw, których do tej
    > pory nie mają, jak choćby dziedziczenie czy nawet renta rodzinna itd.

    od tego są umowy i pełnomocnictwa, żeby tylko chcieli korzystać. Ale moze nie chcą bo
    stały partner to nie to co lubią najbardziej? Co do dziedziczenia - znów atrybut
    małżenski, jako wsparcie panstwa dla poswiecających się rodzinie.

    > Wychowanie dzieci? Jeżeli tylko są jednego z partnerów - dlaczego nie?

    zabrania im ktos?

    > To, że mają pociąg do tej samej płci nie oznacza, że będą gorszymi
    > wychowawcami

    owszem, statystycznie oznacza. Dziecko potrzebuje i ojca i matki.

    b.