  • Data: 2010-10-16 05:26:45
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał

    > I jeszcze pilnuj żeby styropian kleili obwodowo, a nie na placki. Nie
    > odbierz robót jeżeli będą kleili styropian na placki bez obwodowego
    > naniesienia kleju. Inaczej bedzie pod nim wiało. Tak jakbyś kupił sobie
    > droga kurtke puchową ale za dużą o kilka numerów i zacznie ci ja
    > podwiewać. To jest niewybaczalna fuszerka.

    NIE NIE NIE! Ściany z gazobetonu mają być tak wymurowane, żeby były gładkie
    jak dupa niemowlaka. I po to stosuje się, m.in. klej do gazobetonu, a nie
    zaprawę (jak gdzieś wcześniej pisałeś).

    Styropian klei się do gazobetonu na grzebień i to zapewnia całkowitą
    szczelność, bo płyta jest przyklejona całą powierzchnią!

    Pozdry,
    MW