  • Data: 2010-10-18 11:31:03
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zapewne ze szczytami nic się nie da już zrobić. Jednakże pomiędzy
    dachówką a murem powinno być kilka centymetrów wolnego miejsca (łaty/
    kontrłaty) i dopiero dachówka. Może więc pomiędzy to włożyć choć w
    przyszłosci kawałek styropianu.

    Tak naprawdę nie ma tam nigdy bezpośredniego "dotykania" dachówki do
    betonu komórkowego. Jest odstęp (folia/łaty/kontrłaty).

    Wiem że nie będzie to ideał , ale zapewne te włożone pomiędzy kilka
    centymetrów wełny/styropianu może trochę pomoże ...

    We wtorek jadę z inspektorem na budowę. Wykonawca już o tym wie ;)