  • Data: 2009-03-31 13:21:11
    Temat: Re: Mokre drewno, kominiarz - naciągacz i wnioski.
    Od: "Aleksander" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po wyczyszczeniu kominek znów jest sprawny a ciąg doskonały. Moje
    > wnioski:
    > -po raz kolejny się przekonałem, że mokre drewno to zło,
    > -przekonałem się, że kominiarz z mojego 'rewiru' to naciągacz lub
    > ignorant,
    > -komin/przyłącze trzeba czyścić regularnie (nawet, gdy wydaje się nam OK)
    > ale samodzielnie,
    > -przeglądy kominiarskie to zbędny, przymusowy haracz dla kliki
    > kominiarskiej.

    A SADPOL'e jakieś czy inne specyfiki działają trochę ?
    Mam piec, taki na węgiel i drewno... stary, w owym babcinym
    domku - w środku czarny, sadzy porzyklejanej do ścianek
    mnóstwo... trochę to ręcznie czyścić to mi się nie uśmiecha.
    Babcia paliła nie tylko węglem, ale i mokrym drewnem i kto
    wie czym jeszcze...

    Czy jakąś chemią można sobie pomóc ?

    Dzięki za podpowiedzi,
    Aleksander.