  • Data: 2012-06-05 19:15:26
    Temat: Re: Monitoring
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:jql51p$8mc$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale jakie to duże? Nie pytam czym handlujesz ale o gabaryt? Ubranie?
    > pudełko jaki rozmiar?

    Oj Kiki, jakiego rozmiaru jest wiertarka? :-)

    > Ze 3 kamery ci będa potrzebne jak nic. HD niekoniecznie ale takie co mają
    > odpowiednik 600 linii. Bo linii obrazu one mają zwykle 640 ale chodzi jak
    > odległe od siebie przedmioty widać bez rozmazania. W analogowej TV sa
    > testy w nocy takie pionowe pasy coraz gęstrze. Czym więcej tych linii w
    > opisie kamery tym czyściej te pionowe paski widać. Kamerki są jak ci dałem
    > linka. Może dodasz jeszcze ciut i będziesz miał ze 3 sztuki plus tani
    > rejestrator.

    Na suficie moge zamontowac kamere szerokokatna. Obejmie praktycznie cale
    pomieszczenie w zakresie jaki potrzebuje. Podoba mi sie pomysl Tomasza nieco
    wyzej o kamerze w okolicy futryny w celu rozpoznawania twarzy.
    Chodzi o to, ze na kamerze z sufitu bede widzial kto zdejmuje towar, wchodzi
    za lade, a przy wyjsciu zobacze jego twarz, a wlasciwie policja. Tak sie
    zastanawiam przy okazji, skoro nie ma rejestratorow z wyjsciem na jedna
    kamere to moze dolozyc do tego kamere na zewnatrz, patrzaca na parking. Moze
    zarejestrowac nr. rej. samochodow. Czy te zewnetrzne kamery to jakis
    specjalny gadzet?

    Pozdro.. TK