  • Data: 2012-06-05 21:57:40
    Temat: Re: Monitoring
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > www.eltrox.pl - dobiorą Ci co potrzebujesz.
    > W kwocie którą podałeś spokojnie kupisz zestaw nagrywarkę z HDD 500GB + 2
    > kamery.
    > Wejdź na stronę i sobie popatrz ;)
    >
    > Pozdrawiam !
    >
    > PS:
    > Nie mam z nimi nic wspólnego, czasami u nich kupuję ;)

    no taki gowno u nich pierwsze kupilem ze 4 lata temu, ze brak slow,
    o kamerach nie wspomne, ktore maja szklo jedno, zamiast osobno na ir
    i na obiektyw, co powoduje ze w nocy iry odbijaja się od szkielka,
    w wszystkich kam musialem zdemontowac, niby 600linii niestety jakosc
    fatalna,
    srednio polecam tę te firme jesli chodzi o porady jesli chodzi o zakupy to
    ok.

    lepiej poradzic gdzie indziej.