  • Data: 2010-05-26 10:57:54
    Temat: Re: Montaż drzwi - tajemnicza firma....
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości
    news:htbb50$8bh$1@news.onet.pl...
    > za 1400 z montażem? co to za drzwi? jeśli chińszczyzna to lepiej wymienic
    > całe drzwi a nie tylko zamki:
    > http://patrz.pl/filmy/chinskie-drzwi-antywlamaniowe
    >
    > tanie drzwi "antywłamaniowe" w hipermarkecie kosztują ok 400 zł więc
    > pewnie wzięli 1000 za montaż.
    > dodatkowo te tanie drzwi bardzo sobie chwalą ludzie zajmujący się
    > awaryjnym otwieraniem. Sporo zlecen mają...

    A Ty je masz, że tak mówisz?? Ja mam. W sumie to kupiłem je za 700 plnów ale
    to było jakieś 3 lata temu i tyle wtedy kosztowały. Wszyscy mówili, że po
    roku je wymienie, bo zwyczajnie przestaną istnieć z powodu rdzy. Niestety
    nic takiego się nie stało. Całe są podrapane, bo pies mój lubi na nie skakać
    ale jedyne co lekko zaszło rdzawym nalotem to szyld klamki. Drzwi nie dość,
    że podrapane to jeszcze wstawione jako wejściowe do domu, bez żadnego
    zadaszenia nad nimi i przy każdym deszcze zamoczone. Co do jakości wykonania
    to jest adekwatna do ceny i jedynym ich mankamentem jest słaba izolacja
    termiczna. Po 3 latach do wymiany kwalifikują się tylko uszczelki. Zamki
    działają bez zarzutu.

    Przepraszam za OT ale musiałem.

    Tomasz