  • Data: 2010-05-26 12:08:19
    Temat: Re: Montaż drzwi - tajemnicza firma....
    Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:htiuhi$jhg$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości

    > A Ty je masz, że tak mówisz?? Ja mam. W sumie to kupiłem je za 700 plnów
    > ale

    Nie, nie mam, za to znam pare osob od awaryjnego otwierania.

    > to było jakieś 3 lata temu i tyle wtedy kosztowały. Wszyscy mówili, że po
    > roku je wymienie, bo zwyczajnie przestaną istnieć z powodu rdzy. Niestety
    > nic takiego się nie stało. Całe są podrapane, bo pies mój lubi na nie
    > skakać ale jedyne co lekko zaszło rdzawym nalotem to szyld klamki. Drzwi
    > nie dość, że podrapane to jeszcze wstawione jako wejściowe do domu, bez
    > żadnego zadaszenia nad nimi i przy każdym deszcze zamoczone. Co do jakości
    > wykonania to jest adekwatna do ceny i jedynym ich mankamentem jest słaba
    > izolacja termiczna. Po 3 latach do wymiany kwalifikują się tylko
> [...]

    To że twoje nie zepsuły się nie znaczy że chińskie sa dobre. A masz
    mieszkanie ubezpieczone? czy w umowie podałeś że masz drzwi antywłamaniowe?
    bo jak ci je ktos otworzy pickiem - o co nietrudno - to zakład
    ubezpieczeniowy może sie wypiąć.

    MaW