  • Data: 2009-09-30 06:13:09
    Temat: Re: Montaż nawiewników.
    Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    / Użytkownik "Bibi" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b40c4187-706d-49d3-80fd-6b61dbfd9cc5@o10g2000yq
    a.googlegroups.com...
    / Nie wycinasz dziur do nawiewników przez cały profil tylko przez te
    / części skrzydła i ramy, które składają się z pojedynczej plastikowej
    / ścianki. Na samej górze skrzydła i na dolnej części górnej krawędzi
    / ramy masz takie ścianki. Najprościej jest je wyfrezować jak jest
    / niezamontowane. Jak masz już zamontowaną ramę, to po prostu
    / ponawiercaj dziury, ew wiertarką na boki możesz poszerzyć otwory. Tak
    / czy inaczej nie powinieneś wiercić przez wzmocnienie.

    OK, rozumiem. A czym to się różni od wycięcia uszczelek?
    Mam w domu kocioł gazowy i muszę mieć stały nawiew.
    Nawiewniki automaty (higro i ciśnieniowe) odpadają.
    Sam nawiewnik ręczny ma jeszcze regulację, OK. Mogę go sobie czasem ciut
    przymknąć.
    Ale zamknąć nie mogę bo muszę mieć dużo powietrza do spalania gazu.
    Już wczoraj wyciąłem uszczelki w jednym skrzydle. Jak się nie sprawdzi,
    to założę je z powrotem i kupię nawiewnik ręcznie sterowany.
    Dzięki.
    I jeszcze jedno. Po zamontowaniu nawiewnika zimne powietrze będzie opływać
    całą krawędź skrzydła pomiędzy uszczelkami. Czy tak ma być? Co z izolacją
    cieplną?