  • Data: 2013-01-23 22:20:21
    Temat: Re: Montaż okien - ciepły
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Obiecałem że się dowiem, no to się dowiedziałem.
    Montaż okien wyceniono na 20pln/mb. Montaż ciepły kosztuje 45pln/mb.
    Różnice jakie podałem, wynikły z jeszcze jednego, w ofertach były różne
    zakresy, raz tylko hala, raz z budynkiem socjalnym. Było napisane, ale
    nie doczytałem.

    W cenie ciepłego jest wszystko, przygotowanie ścian, gruntowanie, taśmy
    i montaż. Same taśmy Soudala to około 10PLN/mb dla kompletu.

    Fajne jest to, że biorąc na siebie taśmy i przygotowanie ścian (kłopotu
    raczej nie będzie, "ytong na cieńko" mam) montaż podrożał tylko o 7pln/mb.

    To tak aby zakończyć pozytywnie :)

    Irek.N.