    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Montaż uchwytu satelity na ościeży okna
    Date: Thu, 20 May 2010 10:58:34 +0200

    On 19.05.2010 14:20, slawek7 wrote:
    > Cześć.
    > Mam pewien problem z zamocowaniem anteny sat.
    > Chcialem sobie zamontować satkę, ale muszę to zrobić wspornikiem
    > montowanym do ościeży okna.
    > Cały problem w tym, że od okna do zewnątrz jest 16cm z tego 10cm to
    > styropian ocieplający.
    > Macie jakis pomysł jak mozna to zrobić?
    > Rozstaw śrub ma w kwadracie 8cm. więc z jednej strony wyjdzie na
    > styropian. Myślałem, aby od tej strony spróbowac wiercic pod katem,
    > wtedy zachaczę o beton, ale czy to dobry pomysł?
    >
    > To taki wspornik
    > http://wizfon.pl/product/6446

    Ja bym dorobił jeden element..
    Przykręć do ściany ten uchwyt na tych dwóch śrubach tak jak planowałeś.
    Pozostałe otwory olej.
    zaopatrz się w coś takiego(lub podobne):
    http://irma.pl/photos/article/katownik_arno.jpg
    oraz:
    http://www.netek.pl/sklep/images/cybant_6mm.gif
    oraz:
    http://www.zamocowania.pl/grafika/kolki/mini/kotwa_c
    slr.gif

    Oczywiście wszystko do siebie pasujące rozmiarami.
    Jak masz już przykręcony ten uchwyt na dwóch śrubach
    To za pomocą cybanta przykręć kątownik do uchwytu w taki sposób aby
    jedno ramię(to krótsze z przykładowego linka) kątownika przylegało do
    poziomej rury uchwytu, drugie jego ramie przylegało do lica ściany. Za
    pomocą kotwy stalowej(jednej albo kilku) o odpowiedniej długości
    przykręć kątownik do ściany(przez ocieplenie).