  • Data: 2013-02-25 10:12:46
    Temat: Re: Mostek cieplny ku przestrodze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ae6e7e2a-7c07-4d72-bde9-1761886dc354@go
    oglegroups.com...

    > a jakies dziury i przepływ zimnego powietrza w profilach rusztu?

    Z tego co wiem w skosach nie idą żadne instalacje. Widziałem zdjęcia z
    układania wełny i ułożona bardzo porządnie. Pierwsza warstwa między krokwie
    sznurowana zarówno od strony szczeliny wentylacyjnej jak i od strony
    pomieszczenia. Druga warstwa położona po całości bez cięcia wełny na kawałki
    i dociśnięta rusztem.

    Jak zapytałem o to czy w profilach jest wełna to właściciel zrobił wielkie
    oczy więc pewnie jej tam nie ma bo jak wykonawcy nie przypilnujesz to nigdy
    nie włoży :-)
    Ale to nie jest podstawowy problem, bo gdyby tam nie było zimna od za
    długich grzybków to i nie byłoby problemu że to zimno się rozchodzi wzdłuż
    profili.

    Pozdrawiam
    Ergie