  • Data: 2013-04-20 14:07:30
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 12:58:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Warto kupić maszynke do ostrzenia łańcucha do piły taką:
    http://fanbiedronki.pl/gazetka/2012.05.07.ogrod/1500
    ,Urzadzenie,do,ostrzenia,lancucha

    Moje zdanie -> kup se lancuch picco duro i zapomnisz na dluzej o ostrzeniu ;) Mimo ze
    ja duzo nie tne to zwykle lancuchy tepily mi sie czasem po doslownie kilku pniach /
    obcieciu kilku drzewek. Kupilem sobie picco duro ponad rok temu i jeszcze go ani razu
    nie ostrzylem - idzie jak brzytwa!!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.