  • Data: 2013-04-21 08:01:42
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:56:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > szczegolnie jak trafi sie poskrecana brzoza. Twoja siekiera zdaje sie nie ma
    >
    > 2kg? Wystarcza to do rabania duzych pienkow?
    Staram się rąbać póki mokre. Wtedy i poskręcane idzie. Jak sucha brzoza to kłopot
    większy. Ale brzoza teraz to bez sensu- droższa jak buk bywa a zalet żadnych
    Co do Fiskarsa:
    Miałem/mam taką:
    http://pol-pl.fiskars.com/Produkty/Obrobka-drewna/Si
    ekiery/122480-Siekiera-rozlupujaca-X25
    W innym miejscu kupiłem jeszcze taką
    http://pol-pl.fiskars.com/Produkty/Obrobka-drewna/Si
    ekiery/122500-Siekiera-rozlupujaca-X27

    Póki co dają rade

    > Troche peszek, ale tyle lat wytrzymales. :-)

    Odkładałem, oszczędzałem;)
    A najbardziej mnie zona zmobilizowała jak zasugerowała że mam taras i kostkę na
    podjezdzie po zimie wyczyscić i szczotę tzw ryżową wręczyła;)