    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 20 Apr 2013 12:41:01 -0700 (PDT)
    <kkmuon$cco$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <kkn1ur$inr$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <kkob3n$2ec$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <kkupli$4r2$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:18:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moim zdaniem nie.

    Dzięki

    > wiem. Podejde do tego w inny sposob: ostrzenie lancucha to koszt u nas 5zl.
    >
    > 80zl/5=16 ostrzen.
    U nas 6zł. I ostrzyłem dopóki miałem możliwość w pobliżu. Teraz przenieśli się na
    drugi koniec miasta a ja leniwy;)

> [...]
    >
    > bedzie 5. 16/5=3 lata i ciagle nie wiemy czy da sie tym ostrzyc i czy
    >
    > bedziemy umieli. Druga sprawa - tarcze nie sa wieczne. Cena tarczy to ok.
    >
    > 30zl, a to kolejne 6 ostrzen. O ile nie mieszkasz na zadupiu z ktorego do
    >
    > punktu ostrzenia jedzie sie miesiac to moim zdaniem nie warto. Jezeli przy
    >
    > okazji posiadles tajemna wiedze ostrzenia lancucha (a taka bedziesz musial
    >
    > miec zeby z tego jakos skutecznie korzystac) to nie potrzebujesz wogole
    >
    > zadnej ostrzarki, bo to samo zrobisz pilnikiem, a raz do roku oddasz do
    >
    > naostrzenia zeby wyprostowac nieuniknione bledy po pilniku.

    Pilnikiem ostrze już ładnych kilka a właściwie naście lat i nawet dobrze mi to
    wychodzi, faktycznie z 3-5 razy na sezon jeździłem z łańcuchem do naostrzenia
    "maszynowo"
    Tych maszynek za 80zł chyba jakiś kontenerowiec przypłynął bo w kazdym
    markecie(netto, lidl, biedrona itp) to widzę i tak więc zapytałem czy sie nada.

    > No to tyle chyba, wybor i tak nalezy do Ciebie.
    Decyzja podjęta, nie kupuję
    >Ja uzywam dwoch, trzech lancuchow.
    Ja podobnie a trochę piłuję bo drzewa na 3 domy muszę narobić
    >Jedyna sytuacja kiedy nie da sie podostrzyc pilnikiem to taka,
    >
    > kiedy trafi sie na cos twardego w drewnie, ale na to odporny tez nie jest
    >
    > lancuch o ktorym pisze Adam. Nie ma tez pewnosci czy taka ostrzarka da sie
    >
    > taki lancuch "wyprowadzic", bo z tego co widzialem moc tego nie powala.

    Dzięki
    A żeby nie było ze nie w temacie to Opek nawalił i myjka w piątek nie dotarła ma być
    w poniedziałek:(((