  • Data: 2014-09-28 20:20:57
    Temat: Re: Myszy
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-27 23:10, Maciek pisze:

    > Znacie jakies sposoby namierzania miejsc, ktorymi myszy dostaja sie do
    > wnetrza domu?
    >
    > Zaczyna sie robic zimno i inwazja ruszyla. Jak co roku zaczyna sie walka, a
    > ja juz nie mam sily. Sciany z zewnatrz obejrzalem 100 razy, zatkalem
    > wszystko co znalazlem, a mimo to te male cholery gdzies wlaza mi w
    > ocieplenie i przedostaja sie do domu.

    To wcale nie musi być dziura. Myszy wchodzą drzwiami, tarasem, potrafią
    wejść nawet po elewacji i dostać się do domu przez okno.

    Zauważyłem, że myszy trzeba polubić. To znaczy, polubić na
    kilka/kilkanaście dni jesienią. Bo tylko wtedy wchodzą do domów. Potem,
    jeśli już wejdą, wybić zwykłymi łapkami, spalić i zapomnieć o myszach do
    następnej późnej jesieni.

    Pozdrawiam,
    MW