  • Data: 2014-09-28 22:07:33
    Temat: Re: Myszy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-28 16:23, k...@g...com pisze:

    > tycznie jest koszona trawa.
    > Ostatnio pojawiła się trutka opracowana przez Bayera. Jest niezwykle skuteczna.
    Zabija wszystko co zje zatrute zwierzę. Zwierze umiera w ogromnych cierpieniach bo
    trutka rozwala w przeciągu kilku tygodni wątrobę, i nie ma na nią odtrutki. Ale czego
    można się spodziewać po firmie co w czasie wojny kupowała do eksperymentów zdrowe i
    młode kobiety z transportów jakie dojeżdżaczy do obozów koncentracyjnych. Potwierdził
    Bayer że Niemcy to bardzo zdolny naród. Zdolny do wszystkiego.

    Ale ja nie mam zamiaru jeść myszy :)