  • Data: 2014-09-29 17:49:14
    Temat: Re: Myszy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-29 17:01, Adam pisze:

    > W dupie mam kulture wobec takich oszolomow jak ty - kto nie szanuje zwierzat
    > jest dla mnie nikim.

    Jak rozumiem ty się żywisz tylko korzonkami, a może jesteś tylko i
    wyłącznie demagogiem?

    Wybacz, ale dla mnie ten, który krzyczy w obronie zwierząt, jednocześnie
    wpierdalając schabowe jest zwykłym kłamcą i prymitywem.
    Dla mnie mysz jest tylko myszą, a szczur szczurem - szkodnikiem
    roznoszącym zarazki i niszczącym moje dobro, o które muszę walczyć, a
    walczę dowolnymi środkami jakie mam dostępne i w dupie mam opinie takich
    zakłamanych idiotów jak ty.