  • Data: 2014-10-01 09:24:40
    Temat: Re: Myszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 Oct 2014 00:17:00 -0700 (PDT), Adam

    > No tak - zamiast isc do specjalisty

    Byłeś u specjalisty ze swoim ujadającym psem? Co powiedział?

    > Nie mam wiecej pytan i dla mnie EOT

    Nie zdziwiłem się wcale. To było jasne jak słońce że schowasz po raz
    kolejny głowę w piasek zamiast rzeczowo odpowiedzieć na pytanie -- bo
    gdybyś miał napisać jakie są fakty w tym wypadku, to musiałbyś się przyznać
    do pieprzenia farmazobów -- a przyznanie się do błędu przez gardło ci nie
    przejdzie, tchórzu.

    > - mam tylko nadzieje ze nigdy nie bedziesz
    > mial pod opieka zadnego psa.

    Powiedział zaklinacz psów Adaś co sobie wziął młodego psa, wychował w
    przedszkolu, do tego klitkuje go w domu na noc i zgrywa cwaniaka pieprząc
    coś o behawiorystach którzy gówno poradzą na UJADANIE psa który nie jest
    odseparowany od tego co się dzieje na zewnątz i nie ma nad nim żadnej
    sensownej ludzkiej kontroli.

    --
    Pozdor Myjk