  • Data: 2014-10-01 09:19:00
    Temat: Re: Myszy
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 września 2014 12:11:56 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    jednej z europejskich stolic ;)

    zostawal sam) i "propozycja nie do odrzucenia" - jesli przyjda jeszcze raz w tej
    sprawie, to nie skonczy sie juz na puczeniu...

    > Czy pies byl u behawiorysty / specjalisty od psychiki i zachowan psow?
    > Czy jest w jakikolwiek sposob szkolony? Praktycznie kazdego psa mozna nauczyc
    > / oduczyc roznych zachowan - tylko trzeba na to poswiecic sporo swojego czasu.
    > Przypuszczam ze tu jest tkwi problem "to nie takie proste". A jak sie nie ma
    > czasu dla psa to w ogole nie powinno sie brac/kupowac.

    e... no dobra, jeszcze jednego posta napisze i EOT z mojej strony ;)
    1. To bylo kilkanascie lat temu, wiec pies juz raczej nie zyje

    2. Sytuacja byla mniej wiecej taka: zyli sobie z pieskiem w PL w jednorodzinnym domu
    i wszystko bylo OK. Pojawila sie propozycja pracy za granica, wiec zabrala dziecko,
    psa i sie przeprowadzila do wynajetego mieszkania.

    3. Ona w pracy, dziecko w szkole a pies szczeka itp... -> skargi sasiadow. Opcje typu
    pozbycie sie psa, przeprowadzki itp odpadaly, wiec ktos doradzil taka obroze.

    4. Pies byl inteligentny ;) wiec od razu zalapal, ze jak piszczy toto, to ma byc
    cicho, tak wiec specjalnie go to nie porazilo tym pradem - pewnie z kilka(nascie)
    razy - nie pamietam juz, a itak tylko z opowiadania znam historie... Zakladali mu
    toto jak zostawal sam (przez jakis czas).

    5. Problem sie zlikwidowal i tyle, czasy dawne, normalniejsze ;) ludzie ze
    zwierzetami do psychologow jeszcze nie chodzili raczej ;) ;)

    WS