  • Data: 2014-12-13 11:51:37
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 13 Dec 2014 11:26:38 +0100, Maniek4

    > Piles cos?
    > Przeciez nie pisal nwet do Ciebie.

    ROTFL

    Zdecyduj się w końcu, maniek.

    > Dobrze sie czujesz?
    > Jak komus temat pasuje to pisze,
    > jak nie to nie pisze. Co ja mam do tego?
    > Wychodzi niestety, ze faktycznie ktos ma problem z emocjami,
    > ale napewno nie jest to Ghost.

    Wiadomo wszem i wobec, że to ty masz problem z emocjami na punkcie
    borapotfora. Ostatnio się zapierałeś usilnie, że nie chodzi o kasę aż tu
    nagle wyjeżdżasz z kolejnym wątkiem, w którym rozbija się tylko i wyłącznie
    o kasę. :D

    > I nic Ci do tego. Moge, lubie i chce mi sie.

    Najwidoczniej nie znasz netykiety i dlatego zarzucasz grupę swoimi
    entegami, pomimo, że są grupy gdzie byś się idealnie znalazł.

    > Nie no wez. Przeciez to infantyle.

    Bardziej infantylne niż wyciąganie borapotfora do odpowiedzi, a następnie
    jego "argumentowanie" swoją miętką pytką? Nie no, weź.

    > Juz Ci pisalem. Czytac nie musisz.

    Nie będziesz mi mówił co mogę a czego nie mogę.
    Wiem co mogę i to do mnie należy decyzja.
    Przyswój to w końcu.

    > Wybieraj tylko powazne watki.
    > Bo prawde mowiac to jedyne co mozesz zrobic.

    Te niepoważne też bedę wybierał i komenował jak mi się podoba. Jak sam
    zauważyłeś, nic ci do tego -- a jak ci się nie podoba że komentuję twoje
    posty, to ich nie pisz. Poważnie, masz zrypaną logikę, co udowodniłeś w
    wielu wątkach, w szczególności popisałeś się wybitnie w wątku o wychowaniu
    psów.

    --
    Pozdor
    Myjk