  • Data: 2014-12-13 13:30:10
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 13 Dec 2014 12:05:09 +0100, Maniek4

    > I dziwisz sie, ze trudno czytac ze zrozumieniem kogos, kto wiekszosc
    > mysli w glowie ma tak poukladane?

    Nie jest moim problemem, że nie umeisz czytać, dorabiasz coś od siebie,
    nawet jak ci próbuję delikatnie wskazać, że błądzisz, to brniesz dalej aż w
    końcu sam się o własną nogę wypieprzysz. No więc teraz też poczekam, bo
    potknąłeś się już parę razy, ale do myślenia ci nie dało.

    > No i kilku odpisalo bez zalu.

    Klakierki tak mają.

    > Poza jednym ktoremu temat sie nie podoba
    > i probuje narzucic reszcie swoj porzadek.

    ROTFL Cholerna cebula!

    > Nie przejmuj sie, ze nic nie rozumiesz. Sa jeszcze inne dziedziny
    > zycia w ktorych sprawdzisz sie napewno znacznie lepiej.

    Doskonale rozumiem, że jesteś starym, zakompleksionym trollem i masz
    pretensję do życia, że inni mają pieniądze i stać ich na rzeczy, o których
    ty możesz tylko pomarzyć.

    > Wlasnie bede, bo to jedyna droga zeby nie leciala Ci piana z pyska.

    Miotasz się trollu.

    > Zrozumialem probe deprecjonowania dyskutanta wyrwanymi
    > cytatami z innych dyskusji.

    Jesteś zwyczajnym trollem, a nie dyskutantem.

    > Mam Ci odpowiedziec czemu nie poddalem sie manipulacji?

    Najpierw musiałaby jakaś być, ty po prostu zwyczjanie nie ogarniasz tematu
    i dorabiasz sobie coś, co napisane/zrobione nie było. Jak z tym wkładaniem
    sobie czegoś w tyłek, choć nikt o tym nie pisał. Weź się PONOWNIE zrewiduj.

    > A miedzy belkotem alkoholika odpowiesz czy zajebiscie pisac
    > to dobrze czy zle? Przypomne, ze przed ostatnimi Twoimi
    > flaszkami o to pytalem.

    Czy zapodana definicja tego słowa ci nie wystarczy?
    No nie, bo widać czytać nie umiesz, ze zrozumieniem.

    > No ale mi nie przeszkadza, ze piszesz i czytasz.
    > To Tobie przeszkadza, ze ja pisze.

    Maniuś, dzieciaczku. Cofnij się do pierwszej swojej odpowiedzi na mój
    komentarz do twojego wątku próbującego wyciągać po raz kolejny borapotfora
    z szafy i czytaj coś naskrobał:

    "ale nie czytaj mnie juz."

    > Aaaa, czyli dobrze. No to sie ciesze.

    Wiem że się cieszysz, trolle tak mają.

    > Ahaaaaa.

    No!

    > Podchwitliwe pytanie, dajace do myslenia,
    > na ktore nie bylo odpowiedzi.

    Istotnie, góst miał wątpliwości do samego końca.
    Potem chyba zrozumiał i się pożegnał. Trwale.
    Znaczy nie trwale, bo coś w nim znowu pękło.

    > Jakie to grupowe. Jak czaisz baze to odpowiedz sobie sam.
    > A do meritum to jak to jest z ta struga? Widzisz ja tam?

    Widzisz prąd?

    > Daj juz spokoj. Na ta manipulacje nikt sie nie nabierze.

    Zachowałeś się jak ostatnia mameja i zamaist sprawę załatwić we własnym
    gronie jak prawdziwy facet, wjechałeś na moją żonę. Tchórzu bez honoru.

    > Uuuuu. Puszczaja zwieracze widze. :->>

    No i dotarłeś widzę do swojego ulubionego miejsca.

    > Strasznie brakuje Ci koalicji co?

    Absolutnie, czułbym się nieswojo. To ty lubisz mieć klakierków i
    przydupasów, którzy potwierdzają, że masz rację...

    Nie wiesz o co pytałeś?

    --
    Pozdor
    Myjk