    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Date: Sat, 13 Dec 2014 12:05:09 +0100

    W dniu 2014-12-13 10:42, Myjk pisze:

    > Może jesteś ślepy, albo masz pamięć kiepską, bo z pewnością nie umiesz
    > czytać ze zrozumieniem, ale wykazywałem ci to już w poprzednim wątku, a
    > teraz zwracałem ponownie uwagę, że raz ci to już wykazywałem. hehe A ty,
    > jak ten osioł, dalej swoje. Jednak kompletnie nic nie przyswajasz.

    I dziwisz sie, ze trudno czytac ze zrozumieniem kogos, kto wiekszosc
    mysli w glowie ma tak poukladane?

    > ADRESOWAŁEŚ GO DO *WSZYSTKICH* CZYTAJĄCYCH TĘ GRUPĘ.
    > Czy ty byłeś kiedyś normalny?

    No i kilku odpisalo bez zalu. Poza jednym ktoremu temat sie nie podoba i
    probuje narzucic reszcie swoj porzadek.
    Nie przejmuj sie, ze nic nie rozumiesz. Sa jeszcze inne dziedziny zycia
    w ktorych sprawdzisz sie napewno znacznie lepiej.

    > Mam wybór, wiem o tym, i z niego korzystam jak mi się podoba. Ty mi nie
    > będziesz sugerować, jak mam z tego prawa wyboru korzystać.

    Wlasnie bede, bo to jedyna droga zeby nie leciala Ci piana z pyska.

    > Czego znowu nie zrozumiałeś?

    Zrozumialem probe deprecjonowania dyskutanta wyrwanymi cytatami z innych
    dyskusji. Mam Ci odpowiedziec czemu nie poddalem sie manipulacji?

    > Przy tobie trzeba krótko i zwięźle, bo jak napiszę zbyt złożone zdanie, to
    > albo nie zdołasz przeczytać do końca, albo nie zrozumiesz. To był ukłon w
    > twoją stronę, mańku.

    A miedzy belkotem alkoholika odpowiesz czy zajebiscie pisac to dobrze
    czy zle? Przypomne, ze przed ostatnimi Twoimi flaszkami o to pytalem.

    > Wszystko rozumiem, nawet ci wyjaśniłem, że pisałeś mi to, co ja tobie
    > napisałem już dawno. Usiądź wygodnie i przeczytaj ponownie.

    No ale mi nie przeszkadza, ze piszesz i czytasz. To Tobie przeszkadza,
    ze ja pisze.

    > Widzę, że rączki nadal masz zajęte. Odrobię lekcje za ciebie, leniu:
    > http://sjp.pwn.pl/sjp/zajebisty;2542522.html

    Aaaa, czyli dobrze. No to sie ciesze.

    > Coś jak magister blokers.

    Ahaaaaa.
    http://magisterblokers.wordpress.com/
    Calkiem niezle, ale to nie moje.

    > Przez szczelinę żyletki, jak góst.

    Podchwitliwe pytanie, dajace do myslenia, na ktore nie bylo odpowiedzi.
    Jakie to grupowe. Jak czaisz baze to odpowiedz sobie sam.
    A do meritum to jak to jest z ta struga? Widzisz ja tam?

    > Też słyszałem i używam ich jako wyraz szacunku do dyskutanta, a nie do
    > trolla przebrzydłego, co czytać nie potrafi ze zrozumieniem i nie umie po
    > męsku się zachowywać, tylko na rodzinę wjeżdża.

    Daj juz spokoj. Na ta manipulacje nikt sie nie nabierze.

    > W gówno można wejść przez przypadek, jak ja w "rozmowie" z tobą. Na
    > szczęście da się szybko to wytrzeć. A słoma z butów zawsze takim jak ty
    > wylizie.

    Uuuuu. Puszczaja zwieracze widze. :->>

    > Sami sobie robicie dobrze.

    Strasznie brakuje Ci koalicji co?

    > No i już masz odpowiedź na swoje pytanie.
    > Następnym razem się zastanów wcześniej, nie będziesz marnować internetu.

    Pytalem Cie o cos, co dotyczy internetu?

    TK