  • Data: 2014-05-07 19:37:30
    Temat: Re: NTG Dla tych z Androidem
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2014 10:51, Maniek4 pisze:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Jak-dziala-mobil
    ny-robak-Symulacja-ataku-na-smartfon,wid,16453244,wi
    adomosc.html?ticaid=112aea

    to nie jest "atak". Jeśli instalujesz "hakerski" program, to program
    działa tak jak został stworzony. pozwala na zdalne zarządzanie
    smartfonem. Moja mama ma to samo w windows xp. ona sobie coś
    zainstaluje, albo coś jej nie działa, ja zdalnie jej odinstalowuje,
    naprawiam. (w moim przypadku za zgodą albo nawet na żądanie)

    Teraz rozwiązanie "problemu". Zrobić roota (30 sekund dla
    zaawansowanych, 15 minut dla zielonych) zainstalować andoridowy
    firewall. odtąd każdy nowy program, będzie musiał dostać pozwolenie na
    łączenie się z internetem.

    ToMasz