  • Data: 2016-01-26 13:06:23
    Temat: Re: NTG Do Adama Sz.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 10:01:05 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Na wschod od tzw. Stolycy.

    Nooo to tym bardziej nie wiem co Cie do Wisly ciagnie, serio :)
    To niskie gory i sniegu tu jest znacznie mniej, bo temperatury wyzsze niz
    w np. Bialce.

    > Bllizej nie ma gor. :-)
    > Ludzie w Alpy jezdza i nie widza problemu.

    Bialka to takie male alpy pod wzgledem warunkow. Bialka jest obecnie nr 1
    wsrod osrodkow narciarskich w Polsce. Na jednym karnecie masz kilkanascie
    stokow. Ja polecam Kotelnice :) Warunki tam sa niegorsze niz we wspomnianych
    Alpach. Wisla w porownaniu do Bialki to naprawde straszna nedza - zjezdzilem
    tu wszystkie stoki, jezdze od ponad 10 lat i jeszcze nigdy nie zdarzyly mi
    sie takie warunki, jak podczas pobytu w Bialce. Zawsze sa muldy, lod i
    kolejki. Nigdy nie widzialem na stoku jezdzacego ratraka, oni chyba ich
    w ogole nie uzywaja. W Bialce bylem raz w zeszlym roku i sie zakochalem.
    Stoki 4832948329 x wieksze i lepsze - rowne jak stol. Jezdzenie tam to czysta
    przyjemnosc. W Wisle po jednym zjezdzie z trasy 1km juz nogi bola od muld :)

    > W Wisle bylem nie raz tylko latem. Zima nie mam pojecia jak tam jest.
    > Mowisz Bialka? Moze masz racje, ale tam nikogo nie znam. W Wisle mam
    > niedroga kwatere a w Bialce nie mam pojecia gdzie szukac i czy
    > oczywiscie beda jakies wolne miejsca. Piec osob zakwaterowac tez bywa
    > problem.

    Troche pozno szukasz noclegow - mozesz miec problem ze znalezieniem ale dzwon
    i szukaj:

    http://noclegi.interia.pl/bialka-tatrzanska,0.html

    Ja 2 tygodnie temu szukalem to na luty bylo ciezko (acz ja
    szukalem dla 10 osob). Ostatecznie jedziemy weekend 4-6 marca :)
    Na Wisle bys sie bardzo zawiodl :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.