  • Data: 2016-01-26 13:26:11
    Temat: Re: NTG Do Adama Sz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-26 o 13:06, Adam Sz. pisze:

    > Nooo to tym bardziej nie wiem co Cie do Wisly ciagnie, serio :)
    > To niskie gory i sniegu tu jest znacznie mniej, bo temperatury wyzsze niz
    > w np. Bialce.

    Po prostu lubie Wisle. Moze dlatego, ze polskie gory widuje rzadko.

    > Bialka to takie male alpy pod wzgledem warunkow. Bialka jest obecnie nr 1
    > wsrod osrodkow narciarskich w Polsce. Na jednym karnecie masz kilkanascie
    > stokow. Ja polecam Kotelnice :) Warunki tam sa niegorsze niz we wspomnianych
    > Alpach.

    Znajomi tam byli w gudniu zeszlego roku. Fakt, ze bylo cieplo i na
    innych stokach nie bylo sniegu. Ogolnie wrazenia bardzo kiepskie a to z
    powodu miliona ludzi na metr kwadratowy. Jak tam jest tak zawsze to
    niestety nie moj klimat.

    > Wisla w porownaniu do Bialki to naprawde straszna nedza - zjezdzilem
    > tu wszystkie stoki, jezdze od ponad 10 lat i jeszcze nigdy nie zdarzyly mi
    > sie takie warunki, jak podczas pobytu w Bialce. Zawsze sa muldy, lod i
    > kolejki. Nigdy nie widzialem na stoku jezdzacego ratraka, oni chyba ich
    > w ogole nie uzywaja. W Bialce bylem raz w zeszlym roku i sie zakochalem.
    > Stoki 4832948329 x wieksze i lepsze - rowne jak stol. Jezdzenie tam to czysta
    > przyjemnosc. W Wisle po jednym zjezdzie z trasy 1km juz nogi bola od muld :)

    OK. Dzieki Adam za info.

    > Troche pozno szukasz noclegow

    Nie szukam. Mam w Wisle, ale pogoda zapowiada sie bardzo kiepsla na
    przyszly tydzien, wiec pewnie przesune o tydzien, albo poszukam czegos
    innego.

    > Ja 2 tygodnie temu szukalem to na luty bylo ciezko (acz ja
    > szukalem dla 10 osob). Ostatecznie jedziemy weekend 4-6 marca :)
    > Na Wisle bys sie bardzo zawiodl :-)

    Byc moze. Ale potrzebuje dzieciaki mmiec na oku, wiec wole kameralne
    stoki, chetnie z lagodna przecinka przez las dla odmiany.

    Pozdro.. TK