  • Data: 2018-08-29 20:52:37
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-29 o 16:03, Adam Sz. pisze:

    > Nie patrz na niebieski trójkąt bo jak GPS zaczyna się gubić to trójkąt
    > nawet przez kilka sekund może skakać z miejsca na miejsce. Ewidentnie widać,
    > że GPS dał mapie złe koordynaty i GM "myśli", że jedzie tą białą dróżką
    > tuż obok S7, co zresztą pokazuje na mapie niebieską linią:
    >
    > https://scr.pgr.pl/2018/08/2018-08-29_16-01-27-79163
    .png

    No wiec tlumacze, ze nie wiadomo skad wziela sie sugestia zmiany
    trasy.Trojkat nigdzie nie przeskakiwal. Na zrzutach widzimy trojkat na
    pasie S7, GM po chwili powinien przeliczyc trase dla jazdy S7, skoro
    pozycje widzimy wlasciwie. A co jest na nastepnych zrzutach? Trojkat na
    S7 i ciagle sugestie dojazdow do S7. Czy widzisz na ktoryms zrzucie
    trojkat poza pasem S7?
    Tu pozwolilem sobie wyznaczyc czesc trasy ze zrzutow. Nie cala, ale ta,
    ktora z pewnoscia da sie przeanalizowac:

    https://zapodaj.net/7b4bed0dd07a8.png.html

    11,7km, 9 min jazdy i GM nie moze przeliczyc trasy dla S7, mimo, ze
    prawidlowo okresla pozycje na pasie?

    > Gdzie trzymasz telefon(y) w samochodzie? Na szybie, czy między nogami? :)
    > Jaka była wtedy pogoda - słońce, czy pochmurno (wtedy znacznie łatwiej
    > się pogubić nawigacji)?
    >
    > Ewidentnie widać, że to wina GPSa, a nie GM :)

    Jakim wiec cudem takich kwiatkow nie ma w o wiele ciasniejszych
    miastach? Dlaczego prawidlowo okresla pas przed duzymi skrzyzowaniami w
    ciasnych starowkach itp.?
    Przypomnij sobie dyskusje sprzed roku, kiedy opisywalem dokladnie ten
    sam odcinek "jechany" na dwoch telefonach, xperii z2 i Honor 8. Jest w
    archiwum. Tydzien temu jechane na xzp i Honor 8. Trzy telefony
    przeklamuja akurat ten kilkudziesiecio kilometrowy odcinek? Dwa tysie
    kilometrow wczesniej nic, przed Radomiem kwiatki a za juz prawidlowo?
    Troche dziwna ta usterka, nie uwazasz?

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.