    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG Jak ma na imie corka Korwina?
    Date: Tue, 09 Sep 2014 00:00:33 +0200
    <luk756$hl1$1@node2.news.atman.pl> <1o9hkrws8dg9c$.dlg@myjk.org>
    <luk9ks$8pr$1@dont-email.me> <lukc9r$mog$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>

    W dniu 2014-09-08 20:16, Adam pisze:

    > A moim zdaniem to wszystko kwestia charakteru (dzieci). A ten w sporej mierze
    > bedzie zalezal od wychowania. Jak charakter bedzie (a dzieci Korwina
    > IMO charakterki odziedziczyc musialy :-) to nawet z najglupszym imieniem
    > bedzie sie przywodca i bedzie sie "rzondzic na dzielni" ;)

    Ale ja im niczego nie odmawiam. Tak sie tylko zastanawiam po kiego
    ludzie nadaja swoim dzieciom dziwaczne imiona. To, ze imie nie ma wplywu
    na to kim sa i kim moga byc jesli zechca jest oczywiste. :-)

    > Moze spytajmy sama zainteresowana (https://www.facebook.com/korynna.korwinmikke)
    > czy rodzice ja skrzywdzili, czy moze w jakis sposob wyroznili z tlumu ? :-)

    Ja tam pytac nie bede. :-) Swiat zna pewnie tysiace przypadkow w ktorych
    dzieki dziwactwom ludzie jakos zaistnieli. Przykladow pewnie nie ma co
    przytaczac bo to zbyt oczywiste. Mi sie wydaje, ze mozna byc
    wartosciowym czlowiekiem bez udziwnien pracujac na siebie i imie co
    najmniej srednie ma tu znaczenie. Kazdy jakis pomysl na siebie ma i
    dobrze jak pracuje na to samodzielnie, a imie nie ma znaczenia. Tu
    chodzi o decyzje rodzicow i ich motywacje, a nie o ze tak powiem
    obdarowanych bez pytania. Ja pewnie nie mam potrzeby bycia kontrowersyjnym.

    Pozdro.. TK