  • Data: 2015-06-23 19:15:42
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 16:24:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Masz bardzo dziwnych znajomych. Wymiana oleju i filtra to remont? Nawet
    > w bieszczadzkiej (sorry) wiosce nikt tak nie pomysli. Ale o ironio
    > kiedys wyjechalem w strone zachodniej granicy po samochod jeden, jedyny
    > raz w zyciu, bo nauczony doswiadczeniem ostatni. Po drodze zeby nie
    > jechac w ciemno zaklepalem sobie trzy czy cztery samochody do
    > obejrzenia. Na swoj sposob ci z zachodu to przedsiebiorczy ludzie, ale
    > tylu zlodzie i oszustow samochodowych to ja w zadnym rejonie Polski nie
    > widzialem co na zachod od Wisly, a im blizej Odry tym gorzej. To co na
> [...]
    To racja. Dwa razy robiłem wycieczki po auto w kierunku zachodniej granicy. Daleko
    niby nie mam ale te kilkaset km jechałem. Banda handlujących oszustow. Jeden to mnie
    tak z rownowagi wyprowadził, że mu w zamian też 100km w jedną stronę wycieczkę na
    jego koszt zafundowałem. Chyba tu kiedyś o tym pisałem, ale mniejsza z tym.
    Wschodnich terenow nie znam to się nie wypowiem