  • Data: 2015-06-23 23:15:38
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-23 o 17:51, Kżyho pisze:

    > Kategoria handlarzy samochodowych, a tych jest dużo z uwagi na bliskość
    > zachodniej granicy, to jest zupełnie osobna bajka i można by pewnie całą
    > wielotomową epopeję o tym napisać. Ja mówię o normalnych, zwykłych
    > ludziach. Takie akurat mam doświadczenia, co oczywiście podkreślałem już
    > wcześniej, nie dotyczy wszystkich wszystkich. Ale w mojej prywatnej
    > statystyce tak to wygląda.

    No ale sam zaczales o samochodach. Ja jedynie stwierdzam, ze z mojej
    perspektywy jest akurat odwrotnie.

    > Jw. Wyjątek potwierdzający regułę. Ot tyle...

    Zgodze sie, ze bywa niezaleznie od regiony, ale z regula trudno mi sie
    zgodzic. Oczywiscie trudno miec perspektywe mieszkajac w jednym z
    kontrowersyjnych regionow, ale kombinatorow nie brakuje wszedzie. Tu
    gdzie mieszkam nie brak ludzi pracowitych i ja glownie takich spotykam.
    A te remonty silnikow i ogolnie motoryzacja o ktorej piszesz to jakis
    kosmos. Pierwszy raz o takim czyms slysze.

    > PO daleko do ideału, ale ogólnie to oni jednak gospodarczo całkiem
    > znośnie Polskę prowadzili przez te lata, zwłaszcza biorąc pod uwagę jaki
    > był kryzys. Z rozdawnictwem i socjalem PiSu, to byśmy mieli dopiero
    > "zabawnie" teraz...

    Tez tak myslalem kiedy te pomysly stymulowania gospodarki przez PIS byly
    prezentowane w owym czasie. Z perspektywy czasu uwazam, ze to byl kit.
    Propaganda by sie odroznic w owym czasie i tyle. Jak by nie patrzyl
    kierunek rzadzacych byl sluszny. Z tym, ze... do oceny rzadow PO na
    przestrzeni dwoch kadencji nie warto przeciwstawiac samego PIS. To, ze
    jedni gadaja glupiej od tych co robia glupio nie wystarczy. Jaki nie
    bylby PIS, nie zmienia faktu, ze PO to partia oszustow. Jak siegne
    pamiecia do zapowiedzi to prawde mowiac trudno mi stwierdzic tak
    naprawde z ktorych obietnic sie wywiazali. Mozna zwalac na kryzys, ale
    nie przez dwie kadencje. Do tego dochodza tzw. afery i to co mowia tacy
    ludzie jak Bienkowska rzuca raczej ciemne swiatlo na ludzi bedacych na
    eksponowanych stanowiskach. No i nie pamietam oczywiscie kiedy z rodzina
    bylem na kolacji za 1500 zyli.

    Pozdro.. TK