  • Data: 2015-06-24 11:57:30
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:558a6388$0$8375$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Pojęcia nie mam, jakim cudem tak beznadziejne okna zdobyły duży rynek. Rok
    > temu szukałem okien i Drutex wypadał źle w porównaniu do dowolnych innych
    > producentów.

    Pod jakim względem źle? Osobiście ich okien nie mam (kolor mi nie
    odpowiadał) ale jak szukałem okien to po zapoznaniu się z wątkiem na
    muratorze który liczył ponad setkę stron i przeszukaniem archiwum tej grupy
    byłem jak najbardziej na nich nastawiony.

    Bardzo mało negatywnych opinii co przy tej skali produkcji daje świetny
    wynik. Jezierski czy Oknopolast (obaj bardzo dobrzy) mieli więcej
    negatywnych opinii przy mniejszej produkcji. Oczywiście tego nie da się
    porównywać wprost bo Jezierski celował w bardziej wymagających klientów,
    więc mogli być bardziej marudni.

    Osobiście nic tym oknom które widziałem (oprócz koloru) nie mogłem zarzucić.

    A ten problem koloru jest taki że chciałem okna w okleinie drewnopodobnej i
    Drutex owszem takie oferował ale ich wnętrze było beżowo-pomarańczowe albo
    ciemnobrązowe zamiast dopasowanego do okleiny i po otwarciu okna sprawiało
    na _mnie_ złe wrażenie.

    Pozdrawiam
    Ergie