    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG O google maps tym razem
    Date: Sat, 2 Sep 2017 14:03:47 +0200
    <0...@g...com>
    <oocbvr$p15$1@node1.news.atman.pl> <oocdd6$qi0$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <oocfuu$cm2$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <oochqd$utg$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <oodtt2$a02$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 2017-09-02 o 13:05, Adam Sz. pisze:

    > Tia. 50km/h przez centrum miasta. Bajdurzysz i tyle :-) Jechałem tamtędy
    > i niczym się to miasto nie różni od naszych dużych miast.

    Zachowujesz sie jak dziecko. Jak mowie, ze wiem to wiem i nie mam
    zamiaru o tym dyskutowac. Nie podalem tego przykladu z sufitu, tylko
    wiedzialem, ze sie na niego zlapiesz i beziesz bredzil. Tak wlasnie
    jest. Mam filmik z przejazdu (nie jeden) tym zatloczonym centrum jak
    mowisz w miesiacu sierpniu, wykonany osobiscie kamerka na przedniej
    szybie. Moze wieczorem jak mi sie zechce to sprawdze czas przejazdu. Na
    dobra sprawe moglbym wrzucic caly filmik, ale Tobie przeciez i tak nic
    nie udowodnie, bo to centrum i chu..., wiec jednak mi sie nie zechce.

    > Korek, światła.
    > Obwodnicą lece 100-120km/h i jestem dwa razy szybciej za miastem :-)

    Do lotniska. Juz to slyszalem. Reszta to Ci sie tylko wydaje.

    > Jechałem z GM przez całą Słowenię do Chorwacji i żadnej "sytuacji" nie
    > odnotowałem - cisłem ciągle ile można było autostradami :)

    Serio z GM?? Ja bym sie wstydzil to wlaczyc na tak prostej drodze. Toz
    to sama autostrada. Mialbys gdzies zabladzic?
    Nigdy nie widziales korkow przed granica w Slowenii? Serio? Nie
    jezdziles w weekendy?

    Zreszta co tam Slowenia. Wyjasnij jeszcze ta S7 spod Radomia ktora
    sprytnie pomijasz, bo tez zapewne mi sie zdaje. Moze udalo Ci sie
    wyznaczyc trase S7? Podobnie zjazd z wyznaczonej trasy, tez bez komentarza.

    > Tia, na pewno GM z setkami tysięcy użytkowników, którzy tamtędy
    > jeżdzą nie wie gdzie jest szybciej niż Maniek, który uważa, że przez
    > centrum stolicy przejedzie szybciej niż dedykowaną obwodnicą :-)

    Budapesztu.

    > Podobnie GM jak będzie szybciej to pokieruje Cię przez centrum :)
    > Zresztą zobacz sam, jak ustawisz, że wyjeżdzasz teraz (13.00) to pokazuje
    > wyłącznie obwodnicę:
    >
    > https://scr.pgr.pl/2017/09/2017-09-02_13-05-10-88067
    .png

    > A jak ustawisz wyjazd o 19:00 to już są alternatywne trasy:
    >
    > https://scr.pgr.pl/2017/09/2017-09-02_13-05-26-32469
    .png

    > I przez centrum pokazuje 35-55 min, obwodnicą 35-45 min.
    > GM górą :D

    Wczoraj kiedy rozmawialismy GM podawal krotszy czas na korzysc centrum.
    Wiadomo, ze kazdego dnia sytuacja bedzie sie zmieniac a w sezonie
    obwodnica po prostu jest zapchana. Poczekaj do grudnia to jeszcze
    bardziej mi udowodnisz, ze obwodnica szybciej.

    Pozdro.. TK