  • Data: 2017-09-04 13:03:57
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-03 o 10:42, Budyń pisze:

    > no to po co sie spinasz i wpierasz ze akurat GM jest gorszym wyborem?

    Wcale sie nie spinam. Gorszym, bo inne informuja o zmianie trasy, widza
    np. S7 w Radomiu, nie prowadza kilkanascie kilometrow po to, by zawrocic
    i jechas spowrotem ta sama droga. Nie wybieraja altarnatywnych drog
    pipidowami, ze noca strach jechac. Wczoraj mialem znow ciekawe
    doswiadczenie pod Arkadia w Warszawie. Przejazd od strony Trasy
    Torunskiej. Nawigacja prowadzi niemal do glownego wejscia. I choc znaki
    przy drodze wskazuja zjazd na parking, to GM wcale tego nie widzi i pcha
    na rondo ze swiatlami (to z flaga zdaje sie) na zawrotke 360 stopni do
    innego wjazdu. Calosc ze zmiana swiatel bagatela kilka minut. Dalej juz
    nie patrzylem gdzie to mialoby byc, bo znaki pzy drodze jak wol
    wskazujace parking znacznie wczesniej. Tego samego dnia na rondzie w
    Markach wytycza drugi zjazd a krzyczy zjedz pierwszym zjazdem i kiedy
    jestes przed pierwszym to krzyczy skrec w prawo, a kreska na ekranie
    kolejny zjazd. Telefon Honor 8 trzymany przy szybie, gdyby co.
    Mozna oczywiscie metoda Adama mi nawciskac i opowiac jakies glupoty, ze
    przeciez wszyscy wiedza, ze obwodnice sa dluzsze, tylko ja nie wiem. Ale
    zwroc uwage, ze podaje konkretne sytuacje z przyblizonymi adresami.
    Kazdy moze to zweryfikowac i potwierdzic albo nie. To nie jest
    zagranica, gdzie mozna sobie pisac co sie chce a i tak nikt tego nie
    sprawdzi. Grupe czytaja ludzie z calej Polski a zagranice podlinkowalem
    i mozna sobie sprawdzic kiedy sie chce jak to wyglada.
    Ciekaw jestem czy komus udalo sie wytyczyc ten Radom? Sprobuj sam. Mi
    sie nie udalo. GM albo mnie nie lubi, albo ma awersje do tego odcinka.
    Nawet Adam jak widac polegl bo inaczej nie pozalowal by okazji zeby mi
    nawciskac.

    > jest podawana na bieząco trasa alternatywna jesli przed tobą tworzą sie
    niespodziewane korki.
    > A jesli pomylisz trase to masz wyliczoną nową łącznie z komunikatem póki sie da
    'zwróc' -w czym qurcze problem?

    Problem, bo nie mowi, ze zjechales z wczesniej wyznaczonej trasy, tylko
    rysuje kolejna. I niech by bylo na upartego o ile nie planowales sie
    akurat zatrzymac w jakims donaldzie przykladowo. A tu akurat planowas a
    donalda nie ma. Zorientujesz sie dopiero, kiedy nie znajdziesz po drodze
    donalda i spojrzeniem na ekran dowiadujesz sie, ze nowa trasa jest tak
    debilna jak przejazd dodatkowych kilkunastu kilometrow. A zawroc to
    uslyszysz, jak zjedziesz tak, ze nie ma juz zadnych alternatywnych
    dojazdow, tylko ewidentnie tniesz nie w ta strone.

    > Ja widze jedna wadę -komunikaty głosowe, co prawda ja mam wyłączonoe, ale czasem
    żona włącza swoje - zamiast komunikatu za "300m skręć w lewo", słyszę 30sekund
    gadania. Numeracja dróg, "dalej prosto", kierunek cośtam.

    No to nie wiem. Mi gada za 300 metrow skrec.

    Pozdro.. TK