  • Data: 2017-10-02 21:20:48
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-01 o 22:20, Budyń pisze:

    > spisek korporacji jest taki zeby nas tak wkurwic zebysmy sie zgodzili placic
    abonament za softłer i hardłer nieupierdliwy, takie tam premium.
    > A jak juz wejdziemy w premium to i tak wcisną tam reklamy i inny shit :/

    Z rok temu konczyla mi sie umowa na jeden z numerow. Zadzwonil do mnie
    konsultant z propozycjami. Dla mojego dobra dodadza internetow wiecej i
    takie tam. Po operacji wyszlo by oczywiscie drozej. Poniewaz nie
    potrzebowalem wiecej, pan zaproponowal tjelewizje w ramach dodatkowych
    uslug. Mialbym wypierdziste filmy, seriale i to wszystko za jedyne iles
    tam. Spytalem, czy gdy juz sie zdecyduje to w ramach dodatkowych oplat
    nie beda emitowac reklam w trakcie filmow np. Oczywiscie, ze nie, bo cos
    tam. Pytam dalej, czy w takim razie chca mi wciskac w tej tjelewizji
    jeszcze wiecej reklam za ogladanie ktorych zupelnie przypadkiem ja
    zaplace w abonamencie? Odpowiedz: Yyy, no yyy...
    Przerwalem dalsza, trudna rozmowe i powiedzilem panu, ze wykupujac u
    nich transfer moge przy jego pomocy wykupic rowniez abonament na innym
    portalu, ktory wyemituje mi to co chce, kiedy chce i bez reklam. A czas
    tradycyjnych telewizji dla mnie po malu niestety juz przemija. Choc tego
    tak naprawde nie jestem taki pewny, widzac jaki trynd jest w kinach,
    zanim zacznie sie film.
    Na swiecie juz sa umowy, w ktorych producent zobowiazuje sie do
    utrzymywania infrastruktury za stala oplate zamiast sprzedazy
    poszczegolnych elementow jak np. zarowki. Niestety do tego to dazy. To
    samo jest z CAD'ami. Niby zawsze masz najnowsza wersje. Ale czy to cos
    wnosi?

    Pozdro.. TK