  • Data: 2017-10-02 21:51:32
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-02 o 11:20, Adam Sz. pisze:

    > Wiem. I tacy najczęściej marudzą podobnie do Manka. A wystarczy użyć
    > poprawnego narzędzia. Jak pisałem - w 99% przypadków problemem nie jest
    > technologia, urządzenie, czy soft, tylko użytkownik. Jakbyś próbował
    > dziure wywiercić śrubokrętem to też byłby problem - i nie byłby to zły,
    > niedobry, nowoczesny śrubokręt tylko złe / źle użyte narzędzie ;)

    No co Ty pitolisz?
    Przegladarka sluzy do przegladania. Mozna na niej niemal caly internet
    przejrzec. Jest tam nawet numer telefonu do dyrektora internetu
    pseudonim Waclaw. Od zawsze w ten sposob sie to robilo. to narzedzie
    uniwersalne i dostepne wszedzie dla kazdego. Dzieki wyszukiwarce moge
    podejrzec co chce bez instalowania kolejnych aplikacji z ktorych byc
    moze nigdy wiecej nie skorzystam, wiec nie musze ich miec. Uwazam tym
    samym, ze w ten sposob korzystaja wlasnie swiadomi uzytkownicy a nie
    dziadki ze strychu. Konkretne aplikacje sa dla swiadomych uzytkownikow,
    ktorzy korzystaja z czegos czesto/stale i widza sens ich posiadania.
    Inaczej szkoda miejsca na ekranie. Wtedy raz od wielkiego dzwona radzisz
    sobie przegladarka, albo jest Ci tak po prostu wygodniej. Inna sprawa,
    ze czesc dzisiejszej mlodziezy nie potrafi czegos zrobic bez konkretnych
    narzedzi, ale to juz coraz mniej mnie dziwi. Problemem staje sie nawet
    prawidlowe sformulowanie wlasciwego zapytania w wyszukiwarce a co
    dopiero uniwersalne narzedzia.

    Pozdro.. TK