  • Data: 2017-10-02 21:35:34
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-01 o 23:37, Adam Sz. pisze:

    > Czekaj, jeszcze raz.. Obsługiwać Youtuba w Operze? :-))
    > Nie rób jaj.

    Ty nie pamietasz jak w Unix trzeba bylo palcowac. :-)
    Dla mnie to tak jak bym sie z tym urodzil. Ale nie o to chodzi.
    Czasem jest wygodniej korzystac z jednej przegladarki na kilku otwartych
    stronach. Dedykowane aplikacje powoduja, ze musisz ustawiac sie do
    kazdej z nich indywidualnie. Zeby cos znalezc trzeba wcisna lupe zeby
    wswietlil sie pasek dialogowy. Na stronie tego nie masz. Kazda z grubsza
    ma taka sama obsluge. Mowa np. o YT, bo nawet jak wybiore ja z
    zapisanych stron to obsluga nadal kuleje. Ale mniejsza o przyzwyczajenia
    i wygode. Ta aktualizacja zostala totalnie spitolona. Dzialalo dobrze a
    dziala zle. Gdzie tu postep? Wystarczylo nic nie robic a wielu nie
    zmuszaloby sie do nauki obslugi Mozilli.

    > Na onet wchodzisz wpisująć w googlu: onet.pl ? ;)

    Nie wchodze na te goowna od paru lat. Na te okolicznosc korzystam z RSS
    Sonego zreszta. Ale w sumie masz racje. Wole w przegladarke na kolejnej
    stronie wpisac www.allegro.pl, zamiast wracac do ekranu glownego i
    uruchamiac natywa. Tym bardziej, ze po wpisaniu pieciu znakow pojawiaja
    sie jednoznaczna sugestia, wiec to nie meczy zbytnio.

    Pozdro.. TK