  • Data: 2018-03-29 01:09:50
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    > Najwazniejszym argumentem umozliwiajacym oddzielenie sie Ukrainy od Rosji bylo
    pozbycie sie broni atmowej. Nie mieli w tej kwesti nic do gadania. Albo zostaja przy
    Rosji i Rosja pilnuje broni atomowej albo uzyskuja samodzielnosc ale bez broni
    atomowej. Caly Swiat to zaakceptowal. Wiesz dlaczego na spornym terenie ukrainsko
    rosyjskim nie ma wojsk ONZ. One sa po to zeby lagodzic konflikty i stwarzac bariere
    pomiedzy walczacymi stronami. A na Ukrainie wojsk ONZ nie ma. Nie ma bo jak Ukraina
    stala sie niepodlegla to rzadzacy nia byli tak zajeci grabieniem swojego kraju ze
    zapomnieli w ONZ zarejestrowac granic. I nie wiadomo gdzie wojska ONZ mialy by
    pilnowac.

    Nie bede sie madrzyl na temat pozbycia sie broni atomowej jako warunku
    odlaczenia sie Ukrainy. Swego czasu czytalem o tym i w zamian za
    pozbycie sie, swiat, glownie USA gwarantowaly niezmiennosc granic
    Ukrainy. Z tego co pamietam Ukraina sama zrezygnowala z posiadania broni
    atomowej, ale sprzeczac sie nie bede a na doktorat z tej dziedziny nie
    mam ochoty. Co do granic rejestrowanych w ONZ pierwszy raz slysze. A
    wojska ONZ wysyla sie tam gdzie jest zgoda ich wyslania. Trudno zeby
    Rosja zgodzila sie na wyslanie wojsk ONZ, kiedy zasiada w radzie
    bezpieczenstwa ONZ i bierze czynny, choc nie otwarty udzial w tym
    konflikcie. No i nie w kazdym konflikcie rozjemcza role pelnia wojska
    ONZ. Z tych ostatnich przykladow niech bedzie Syria. A z tych w ktorzych
    sie nie sprawdzily, choc byly Srebrenica.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.