  • Data: 2018-03-31 20:56:28
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ja stworzylem watek ktory ma potwierdzic ze ruscy sa zli bo zagazowali w
    teatrze 170 osob w tym 40 terrorystow. A klamstwem moze byc i tutaj jest pominiecie
    ze uratowano siedemset osob. Gdyby terrorysci odpalii bomby i zaczeli strzelac to
    moze przezylo by sto osob.

    No ale kurna sam zakladasz, ze to jakas koniecznosc. No i ciagle
    oczekuje dowodu, ze sklamalem. Mozesz miec inny poglad, ale wez sie
    opanuj i nie wmawiaj mi, ze klamie, albo kogos nie lubie.
    Moj poglad jest taki, ze wykonczyli terrorystow akceptujac ofiary.
    Bardziej pokazali, ze sa gotowi na ofiary, byle nie odpuscic
    terrorystom. Czy to dobrze czy zle to juz inna sprawa. Wez tez pod
    uwage, ze przewrotnie piszac, gdyby chcieli uratowac wszystkich to mogli
    spelnic rzadania i rozprawiac sie pozniej. To tez jest wyjscie z ktorego
    nie skorzystano. Akcja byla pokazowa i tyle.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.