  • Data: 2010-02-28 14:17:29
    Temat: Re: NTG ale warto wiedziec
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hmcm6v$j80$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Albo rżniesz głupa, albo ... nie musisz go rżnąć;-)
    > Czy to tak trudno zrozumiec, że wypadałoby uzasadnic swoje stanowisko w
    > takich tylko dyskusjach , w których kwestionujesz, poddajesz w wątpliwość
    > tezy podane przez kogo innego. Wypadałoby, bo w przeciwnym wypadku uznają
    > cię za takiego, co paple, co mu slina na język przyniesie..

    Ty jestes uposledzony czy co? Ja mam udowadniac czemu sie nie zgadzam z
    zaslysznymi plotami a autora tresci z tego zwalniasz?? Czy Ty w ogole
    rozumiesz co sie do Ciebie pisze? Podaj mi wiarygodne zrodla informacji,
    projekty ustaw, rozporzadzenia, jakie kolwiek rzeczywiste wartosci to sie
    odniose.

    > A ty wiesz, bo coś , gdzieś słyszałeś ;-)) A co, kogo i kiedy konkretnie
    > to już twoja sciśle strzezona tajemnica..
    > Zgoda, -rewelacja!!!

    A Ty wiesz bo ktos napisal. Myslec potrafisz czy nie bardzo?

    > Jak zwykle pewnośc wypowiadanych opinii jest proporcjonalna do
    > ignorancji1;-))

    Nie odnosisz sie w ogle do tego co napisalem a zarzucasz mi ignorancje, wez
    Ty sie troche zastanow.
    Poprosze o zrodla 1% zyskow.

    > Pomijając już oczywisty dla każdego myslącego fakt, że akurat w sprawach
    > złóz gazu i ropy sytuacja w świecie arabskim ma istotne znaczenie to złóża
    > należą do własciciela terenu choćby w USA.

    Czytales co napisal Tornad? Brak prawa wlasnosci do zloz na Twojej dzialce
    to ma byc nadciagajaca rewolucja. Chlopie przeczysz szam sobie. Co mnie
    obchodzi jak maja araby jak dzis bez zmiany prawa nie mam prawa do ropy na
    mojej dzialce. Tego nie nazwiesz manipulacja? Dziwnie wybiorczy masz sposob
    argumentacji.

    > Na marginesie zauważę znów, że żeby to wiedziec nie trzeba być prawnikiem.
    > Wystarczy wykształcenie na poziomie gimnazjalnym;-)) A dlaczego wystarczy
    > podejrzewam pozostanie dla ciebie zagadką;-))

    No rewelacja, merytoryczna dyskusja kolejnego frustrata ze stulejka. Jak
    zakonczysz durne przytyki i przeczytasz podrecznik do sarvoir vivre to wroc
    tu ponownie a byc moze jeszcze komus zechce sie z toba gadac na twoim
    ulubionym poziomie gimnazjalnym.

    > Słusznie, nie widzę celowości kontynuowania dyskusji z ignorantem, jak to
    > wykazałem.

    Wykazales, niech bedzie. Ja jestem ten zly a Ty ten dobry.
    Idz zbawiac swiat frazesami czternastolatkow. Ghost mial racje, szkoda bylo
    czasu.

    TK