  • Data: 2014-07-03 11:55:31
    Temat: Re: NTS-Energy, IVT, Nibe - która pompa ciepła
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:542398af-82f6-4bba-bf4b-11bced4eef58@googlegrou
    ps.com...
    >Troche mniej ufaj tym rewelacjom naukowcow - nasza Ziemia ma miliardy lat -
    >jezeli myslisz ze klimat zmieni sie diametralnie akurat za Twojego zycia
    >czyli w ciagu jakiegos promila czasu calego zycia Ziemi to jestes bardzo
    >naiwny :-)

    ale, panie szanowny, zyjemy w nowej epoce geologicznej zwanej antropocenem.
    Czyli pojawil sie człowiek i duzo sie zmieniło. Ja tam jestem ostrozny w
    sluchaniu opinii naukowców spod znaku szmalu tej czy innej firmy
    lobbingowej.
    Wrogowie hipotezy mówią ze jeden wulkan emituje tyle CO2 co ludzkosc przez
    rok, wobec tego ilosc emitowana przez ludzi nie ma znaczenia.
    No ale stan równowagi cieplnej moze być stanem równowagi chwiejnej,
    własciwie to jest na pewno. A my nie potrafimy powiedziec ile CO2 wytraci
    uklad z rownowagi. To moze byc ilosc stosunkowo niewielka, na tyle niewielka
    ze potrafimy ją wyprodukowac.

    b.