  • Data: 2010-03-15 11:45:13
    Temat: Re: Na co kłaść płytki w łazience, garażu itd?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hnjbr5$gfp$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Na co powinno się kłaść płytki np. w łazience?
    > Narazie mam gołe ściany (cegły).
    > Tynkować? ale po co
    > Regipsy? ale po co skoro ściana jest równa. Poza tym zawsze zastanawiało
    > mnie coś takiego: przecież płyta KG jest raczej delikatna, krucha itd.,
    > wiec jak cała ściana płytek się na tym trzyma?

    ja w łazience nie tynkowałem (suporex równiutki, kupowałem taki pod klej) -
    glazurnicy przychodzili i mówili, że nie będą bez tynku układać - znalazłem
    takiego co nie miał z tym problemu, zagruntowałem, miałem zaciągnąć klejem,
    ale wolał sam to zrobić, bo on w końcu układał będzie i wszystko jest OK już
    4,5 roku

    --=olo=--