  • Data: 2009-09-29 19:13:01
    Temat: Re: Na liściach grusz pojawiłosięcoś takiego...
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rdza gruszy...
    tu więcej zdjątek
    http://images.google.pl/images?q=rdza+gruszy
    A i ja chętnie się dowiem, czym i kiedy ją zwalczać. U mnie też jest,
    wprawdzie niewiele, ale mogło by nie być wcale :)

    http://wrzos.phorum.pl/viewtopic.php?t=245 tu jest forum na którym pisza o
    rdzy i ojej zwalczaniu:)

    ps. sorry za błedy ale dzisiaj jestem pierwszy raz na grupach
    dyskusyjnych...laik ze mnie