eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNa pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.Re: Na pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.
  • Data: 2014-09-15 18:25:57
    Temat: Re: Na pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com wrote:

    > A kto powiedział że nie przyjąłem takiej opcji. Wiem jak działa ubezpieczenie typu
    ZUS.

    Skoro to wiesz, to przyznam, że nie rozumiem Twoich rozterek.
    Podobne jak zdecydowana większość obywateli zostałeś zrobiony
    bez mydła i nawet niespecjalnie masz za to komu przyłożyć, bo
    to było budowane przez dekady. Nie ma się co denerwować, niech
    sobie system zdycha w spokoju, dużo mu już nie zostało.

    Pozdrawiam, Piotr