eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNa pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.Re: Na pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.
  • Data: 2014-09-16 20:28:56
    Temat: Re: Na pewno nie ta grupa ale że o domach i węglu to sobie pozwalam.
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Tu nie piaskownica ani forum Onetu, napisałeś bzdurę - przyznaj się do
    > tego lub pokaż statystyki.

    jaką bzdurę? poproszę MIDa.
    Bo to, że za PRLu budowano więcej mieszkań to oczywiste. Możęsz sobie
    sprawdzić w rocznikach statystycznych. Co nie zmienia faktu, że ich
    brakowało a obecnie jest nadmiar. Kogutek jakoś uciekł od odpowiedzi jak
    to przeciętny kowalski kupował w PRLu mieszkania w Peweksie i jakie
    wspaniałe miał na to kredyty hipoteczne. Ale możesz wskazać to za niego.
    Podobnie jak bzdurą są jego opowieści o możliwościach inwestowania
    pieniędzy przez ZUS za PRLu.

    możesz zacząc pokazywać.
    --
    mst <at> gazeta <.> pl