  • Data: 2016-12-15 13:12:29
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2016 o 11:48, Budyń pisze:

    > chcesz w naiwnosc brnąć to proszę bardzo. Nie da sie sfomułowac prawa tak by to
    zadzialalo. Ktos kto chce przejac wladze by cos tam zrobic ma bardzo niejasne
    pojecie co zastanie w resortach. Przy drugiej kadencji juz byłoby łatwiej.

    nie znam się na tym, ale myślę, że te dane można by było ujawnić
    przyszłym rządzącym, jeśli nawet nie udałoby się to przy pierwszym
    podejściu - bo kolejni rządzący wykpili by się tym, że dane są mocno
    rozbieżne - to już ich następcy mogliby liczyć na te dane realne i na
    ich podstawie budować swój program wyborczy. Bo co mi z programu +500
    dla każdego, jak dane biorą wyssane z palca. Jeśliby ktoś wyliczył że na
    to nas stać, to czemu nie. Można by chociaż próbować coś z tym zrobić.
    Na razie się nie próbuje, jesteśmy bezkarni (my rządzący) i tak ma pozostać.

    > Natomiast jedno da sie zauwazyc - pis jest pierwszą władzą od dawna (moze i
    pierwsza w ogóle) która swoje obietnice chociaz próbuje realizowac. To zostanie
    docenione - nawet jesli niektóre dziala wydają sie błędne.

    to fakt - jakie by te obietnice nie były - dobre czy złe - to faktycznie
    chociaż próbuje je wprowadzać.