    From: "Grzegorz" <n...@f...too>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Fri, 16 Dec 2016 20:39:02 +0100
    <o2mro0$dpt$1@dont-email.me> <o2n24c$8v8$1@news.chmurka.net>
    <o2n32m$bvk$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <o2n4ge$h9m$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <58516e94$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <9...@g...com>
    <o314oj$gfh$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <o317kc$jiv$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:58446fa3-ca59-4ba9-87c3-600f9e160ea4@googlegrou
    ps.com...
    Polak to maly geszefciarz ale duzy tchorz. Nie trzeba ukarac wszystkich.
    Wystarczy kilku i mocno to rozreklamowac w tv. Od razu firmy nie przynoszace
    dochodu zaczna placic podatek. Efekt koncowy sie liczy a nie sposob dojscia
    do niego. Ze nie mam racji bo Polacy odwazni? Pare lat temu w telewizji
    kilka razy powtorzyli ze beda kontrole czy tchorze abonament rtv placa. Od
    razu znaczaco wzrosla ilosc placacych. Oczywiscie zadnych kontroli w
    mieszkaniach nie bylo. Jakiegos fryzjera zlapali i z miesiac na onanetach
    roznych sie z tym brandzlowali. Ty pewno tez z tych mocnych w pysku a
    slabych na boisku.

    Kiedyś. dawno temu. rozmawiałem z niepolakiem ze wschodu,
    który dopytywał się czy to prawda bo słyszał, że my w Polsce
    płacimy za oglądanie telewizji.
    Ne mógł się nadziwić, że to prawda.
    Następnie zaczął wypytywać o aparat przymusu z tym związany.
    Usłyszał ode mnie, że jest taki obowiązek.
    Było to poza zakresem jego pojmowania, że coś może działać bo takie prawo.
    Dla niego ważny, najważniejszy, był mechanizm sankcyjny.
    Wymyślał jak ukryć antenę, jak poprowadzić kable by go nikt nie wykrył.
    Zapytał czy jak antenę i telewizor schowa to czy też będzie musiał płacić.

    Czy Ty naprawdę uważasz, że rozwiązaniem na wszystko jest bat a nie mądre
    prawo?
    To co Ty proponujesz to bat, żeby działało jak w założeniu mialo działać.
    Napisałeś, że masz polskie geny w mniejszości . . .

    Ja po swoje idę do sądu.