  • Data: 2017-01-15 17:16:56
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 13:25:27 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > No daj no w koncu przykład bedący czymkolwiek wiecej niz projekcją twojej niechęci
    do pisu. Weta nie dał to łamie powagę, buahahahaha

    To jest właśnie najciekawsze= od kilku dni padają pytania o konkretne przykłady
    "łamania powagi urzędu" i powstają w odpowiedzi wielgachne posty, niektóre
    wierszykami zakończone, a nikt przykładu konkretnego nie poda.
    Ale czekam dalej może ktoś w końcu coś sobie przypomni.
    Przypomnę chodzi o konkretny przykład łamania powagi urzędu Prezydenta czy jakieś
    inne kompromitujące Dude jako Prezydenta
    A z innej beczki- dzisiaj pół województwa objeździłem, wszędzie widać ludzi z
    serduszkami, identyfikatorami WOSP itp. I tak zapewne w całej Polsce a przed chwilą
    Teleexpres jednym zdaniem zaledwie o tym wspomniał. Żenujące.