  • Data: 2017-01-18 21:25:08
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-18 o 20:40, Budyń pisze:

    > w mbanku place rocznie w sumie pare złotych, jest niezle.
    >

    > b.

    W Credit Agricole (dawny Lukas Bank) kiedyś nie płaciłem nic, ani za
    prowadzenie, ani za przelewy, ani za płatności kartą, ani za token
    (elektroniczny klucz). W wielu bankomatach mogłem pobrać gotówkę bez
    dodatkowych opłat. Byle nie w bankomatach PKO BP, bo ci to już qwa nie
    wiedzieli ile brać. Wypłacałem np. 500 czy 1000zł, a PKO BP liczył sobie
    za to 30-50zł. Korzystałem tylko dlatego, że miałem pod domem PKO BP i
    nie zawsze mi się chciało wsiadać w auto i jechać do normalnego bankomatu.

    Jedyna jednorazowa opłata w CA była za wymianę karty płatniczej Visa.

    Obecnie CA bierze opłaty miesięczne w wysokości 7,90zł, choć konto nadal
    jest to samo. Plus, że nie płacę za przelewy.