    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <d...@g...com>
    <58727459$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58728c94$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5m2om$sp$1@node2.news.atman.pl>
    <587f3f7e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5nlj2$g5i$1@node2.news.atman.pl>
    <587fa186$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5or8n$ltg$1@node2.news.atman.pl>
    <588002e9$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 19 Jan 2017 13:24:48 +0100

    W dniu 2017-01-19 o 09:11, Kris pisze:
    > Sprawdzimy Twoją

    No i nie zdałeś egzaminu na inteligencję.

    https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    > znalazłem,
    >
    > 1.PROWADZENIE RACHUNKU
    > 1.1
    > Opłata za prowadzenie rachunku miesięcznie 0 zł
    > gwarancja niezmienności opłaty

    Przeczytaj sobie co ja napisałem wcześniej, bo widać, że inteligencją to
    Ty jednak nie grzeszysz.

    Pisałem, że według mojej wiedzy to już wszystkie banki zaczęły "kroić"
    swoich klientów. Maniek napisał, żebym zmienił bank i zaproponował
    pocztowy w którym ponoć nie ma opłat.

    Wskazałem ten link i pokazałem, że jednak ten bank także nie jest
    darmowy, bo choć reklamuje się, że nie pobiera opłat za prowadzenie
    konta to każe sobie płacić 2,50zł za każdy przelew.

    Pisałem też, że korzystam z tego banku i nie płacę za przelewy. Płacę
    natomiast co miesiąc 5zł za prowadzenie konta. Nie pisałem, że mam taki
    sam rodzaj konta.

    Co do opłaty 5zł w moim przypadku to nie wiem, kiedy ona się pojawiła.
    Przekonany jestem, że konto było bez opłat za prowadzenie i bez opłat za
    przelewy. Niestety nie jestem w stanie teraz sprawdzić od kiedy są te
    opłaty, ponieważ pocztowy udostępnia historię operacji tylko do 12
    miesięcy wstecz. Być może da się sięgnąć dalej zamawiając wyciąg.

    Pisałem też, że w innych bankach, z którymi mam do czynienia i konta od
    lat, najpierw wprowadzono opłaty, a w przeciągu ostatniego roku opłaty
    te wzrosły o 25%

    Masz jeszcze jakiś problem ze zrozumieniem o czym jest dyskusja?