  • Data: 2017-01-19 21:42:11
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 19 Jan 2017 04:15:23 -0800 (PST), w
    <d...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Polsaty i tefaleny to wedlug Ciebie dla najinteligetniejszych bo akurat je
    ogladasz?

    Moja próbka to znajomi+rodzina, więc w tym zakresie mogę potwierdzić twoje
    przypuszczenia.

    Ale na szerszą skalę, to musielibyśmy założyć, że reklamodawcy częściej emitują
    reklamy w mediach oglądanych przez wykształconych (a więc lepiej zarabiających)
    ludzi. A nakładając to na informację, że budżet reklamowy TVPis zaczął
    załamywać się w IV kwartale ubr. i brakuje im kasy...